Kızlar her çocuk kendine özeldir başkalarının çocuğu ile kıyaslamayın ve üzülmeyin benim çocuğum da 2600 doğdu ve 2300 e kadar düştü şimdi 4 aylık 5300 oldu sadece anne sütü alıyor düştüğü kilodan itibaren düşününce aldığı kilo çok iyi dedi doktorumuz ve önemli olan sağlıklı olması. Kilosuna üzülüp de sütünüz gitmesin morelinizi bozmayın sizin çocuğunuz size özel ve her çocuk farklı gelişim gösterir. 😉😍