Kızlar merhaba 15 aylık oğlum azı dişinin bi tanesini cikardi ama sol taraftaki diş eti oyle şişti ve morardi ki nerdeyse bir iki haftadir bu şekilde dişi cikacak diye kabardı, şişti sandım ama hala diş falan patlamadı. Azı Diş etinin orası çok şişmiş ve mor gibi duruyo ne yapmam lazim böyle bi zamandada hastaneyede gitmeye korkuyorum