KahramanAnne 20 günlük bebeğim var. 10 saat bir yolculuk yaptık. Ben de inanılmaz isal ve gaz oldu. Bebeğimin de 2 gündür ishali ve gazı var. Benden ona sütten geçiyor olabilir mi? Ne yapmam gerekiyor 😔
Emircik KahramanAnne tabiki sütünden geçiyordur canım üşütmemeye çalış kendini koru Haşlama patates ye ne bilim biraz ishalini durduran şeyler ye
MasalMomy KahramanAnne ben rezene çayı içiyorum her gün 1 fincan hem beni hem bebeğimi sakinleştiriyor gece uyumadan önce 57 günlük bebeğim hiç gaz sancısı nedir bilmeyiz 🙂
KahramanAnne Emircik İshalim durdu fakat benimde gaz sorunum hala devam ediyor 😔 Yediklerime de dikkat ediyorum ne yapsam bilemedim
KahramanAnne tosbikannesiii Ya bilmiyorum ki yol mu çarptı acaba 😔 Yediklerimde de gaz yapacak birşey yok😔 çok üzülüyorum zavallı oğlum gazdan uyuyamıyor
bgmarik KahramanAnne doktorumuz annenin gaz olayındaki payı %15 tir dedi.Bebeğin bağırsakları yeni dünyaya alışıyor.Doktorunuzdan bitkisel damla isteyebilirsiniz.Ayrıca karnına ılık havlu koyup masaj yapmak işe yarıyor.Ayağını sıcak tutun tabi ki sizde kendinize dikkat edin🌸