Berat0409 10 gun once sezeryan dogum yaptim az once korse giydim sorun olurmu 10 gunlukken korse giyen oldumu hic cok mu erken giymisim
Defne-m Berat0409 nasil bir korse kullaniyorsunuz bende 15 gun oldu dogum yapali cirt cirtli kullaniyorum ama yeterince sıkmadıgını dusunuyorum
SeymaBeyza Berat0409 Hangi korseyi kullandigina bagli.Ameliyat korsesi kullanman lazim ic organlarin bagirsaklarin icin.Diger turlu estetik korse kullanma.
Nisanur2020 Bende kulandim iki ay olucak dogum yapali sezeryanla oldu cirt cırtlı kulandim ama gobegim hala duruyo nasil gider
Berat0409 Nisanur2020 ben korseyi denicem bide yag yakan bi kur varmis gobek eriten onuda denicem bakalim
123401 Doktorum bana doğumdan 1 ay sonra kullanabilirsin demisti ben 2 haftalıkken kullandım ve dikişlerime baskı yapmıştı çok agrımıstı birakmıstım kullanmayı
Defne-m Osmnn_457 elimde var kancali korseden ama kullanmak icin daha erken mi diye dusunuyorum cok sıkıyor cunku dikislere birsey olursa diye korkuyorum
Kalimbanne Berat0409 bilmiyorum onu benim korsem yumuşaktı külot gibi olanlardan almıştım pişman oldum tabi