hira_duru_annesi Kızlar ne olur bir yardım edin bebeğim iki aylık iki gündür kakasını yapmıyor çok ağlıyor çok sancısı var ne uyuyor ne susuyor bir de çok kusuyoor ne yapabilirim önerisi olan var mı aciiiil 😞😞😞
Prensesannesiii hira_duru_annesi benmde çok kusuyor 2 ay 1 haftalık kilo alımıda az 2 gündür benmde yapmadı kakasını zeytinyağı vernce yapıyor canm doktor yeni doğdugunda sabahları mutlaka ver demişti sadece yapamayınca veriyorum
Busraaycbn hira_duru_annesi benim açtığın postta birçok annenin önerileri oldu belki faydası olur bizde aynı durumdayız çaresizlik diz boyu🙁
Kuzum hira_duru_annesi 1 çay kaşığı saf zeytinyağı ver bana diyenlere korkuyordum vermiyordum ama herkes veriyormuş ya da süte karıştır 1 2 damla rahatlar
NaimeYilmaz hira_duru_annesi sızma zeytınyagı kullanın ben gunde 3 kere 1er cay kasıgı verıyorum ama sızma olması lazım doğal degl
deletedmom01 hira_duru_annesi Anne sütü alıyorsa 1 hafta 10 gün yapmaması normal canım ıkınıp ağlaması zorlanması da normal artık çözdüm bu işi oğlum 5günde bir yapıyor çünkü yaparken ıkınır ağlar kızarır doktora sordum gayet normal dedi hatta bırakın kendi yapsın siz fitil yada uyarma gibi işlemler yapmayın dedi o kendisi ıkınmayı tuvaletini yapmasını öğrensin falan dedi