Sultan0_ bilmez miyim ya. Çığlık çığlığa ağladığında hastaneye gidiyorduk başta bişey mi oldu diye. Gaz sancısı diye geri dönüyorduk. Kolik benim bebeğim birde. Her akşam ağlama krizine girer. Sling kullanıyorum uyutmak ve sakinleştirmek için birebir. İyiki almışım dediğim şeylerden biri. Kolik müzikleri var, buzuki orhan, elektrik süpürgesi sesiyle uyutuyorum hala bazı akşamlar slingle taşıyacak halim olmadığında. Ama zamanla gazını daha rahat çıkardığını hissediyorum. Ağlama krizlerimiz de bir bitse diyorum bende senin gibi. İnsan zamanla bütün yöntemleri deneyip iyi geleni kullanıyor. Sen de deneme yöntemiyle rahatlatmaya çalış bebeğini. Sende rahatlıcaksın o zaman. 3 ay diyen oluyor ama kolik bebeğin ne zaman biteceği belli olmuyormuş. Şimdilik işe yarayan yöntemleri kullanıyorum👍 sende dene💪