Merhabalar,2 ay 18 günlük oğlum. Gaz sancısı var, altından gaz çıkartacağı zaman ağlıyor. Gaz sancısinin normal hali bu mu,yoksa laktoz intoleransi olabilir mi acaba? Bebekleri böyle olan var mı acaba? Laktoz intoleransi için test yapıldı çıkmadı ancak başka bir doktor onun tespit edilmesi çok zordur dedi. O yüzden sizlere de sormak istiyorum, teşekkürler şimdiden