Benim kızda 2 ay 16 günlük uykusu olunca sanki bir yeri kırılmış gibi ağlıyor evde şiddet uyguluyorum sanki kucağıma alıyorum sakinleştiriyorum biraz Ayakta gezerek emziriyorum sonra yarım kundak yapıyorum beşiğine yatıyorum biberonla mama takviyesi yaparken hafif beşiğini sallıyorum ninni söylüyorum ya da YouTube’dan açıyorum uyuya kalıyor bazende inat ediyor uyumuyor kucakta salla babam salla kolum kopana kadar sallıyorum uyursa bilemedim