Kızlar bebeğim 5 aylık ilk 1 ay kadar emdi sonra bıraktı. Tekmeliyodu ağlıyordu. Çok direndim ama başaramadım😔 manuel ve elektrikli pompa Aldım sağdım Gün gün azaldı sonra onu da bıraktım Çünkü tamamen gitti gelmedi .. neyse az önce emdirmeye çalıştım 2 dakika kadar emdi Ve azıcık süt geldi gözümden yaş geldi resmen mutluluktan Var mı sonradan sütü artan ya tekrar sağsam gelir mi napsam akıl verin 😔