Ellone28 Kizlar 1 aylik bebegim var başlarda böyle bi sorunum.olmamasina rağmen şimdi kizimi emzirdikten sonra sol göğsüme ağri giriyor 1 haftadir neden olabilir
Ikrasuna1404 Ellone28 canım diğer göğsünü de sağ yada onu emzir çünkü sen sağı emzirince sola süt iniyor boşalmadığı için o süt ağrı yapar
Nesooo Ellone28 benimde aynı canım. Emziriyorum bitiyor sonra ağrı giriyor göğsüme. Sırtım bile ağırıyor ama bir süre sonra geçiyor. Her emzirme sonrası yaşıyorum bunu
Ebruelcin Ellone28 bnmde öyleydi gecti kendiliğinden, kolum omzuma kadar agrir, damarlarim çekiliyor gibi olurdu
Ellone28 Ikrasuna1404 Emzirdigim göğsüm ağriyor sağı emzirirken sol degil yani sağ gögsümde problem.yok ne zaman sol göğsümü emzirsem sonrasinda ağrıyor
Ikrasuna1404 Ellone28 hmm pardon yanlış anladım o tür ağrı bazen bende çok nadir oluyor böyle damarlarım çekiliomuş tarzında az emdiği zaman oluyor ama son sütü almıyor heralde sonra sağıyom yada ovalıom göğsümü geçio çok nadir
birbeyazmendil Ellone28 Ellone28 merhaba şikayetiniz geçti mi acaba bende de aynısı var 1 aydır çözüm bulamıyorum
birbeyazmendil Ellone28 evet zamana baktım zaten baya olmuş 😃 hatırlıyor musunuz kendi kendine mi geçti birşey yaptınız mı,bir umut soruyorum ne yapayım kimsenin başına gelmemiş doktorda da çare bulamadım 😅
Dijlem birbeyazmendil bnde oluyordu çok kötü dmd yerimde durmıyprdum hstneye gittim merhem ve dntibiyotık hap verdi ynliş değilsem geçti sonrasında