Kızlar merhaba 1 haftadır göğsümün üstünde sert bir kitle var ama asla el süremiyorum acıyor kırmızı koyu halka oldu.Bugun genel cerraha gittim iltihap olmuş uç verirse işlem yaparız dedi buz koy dedi ve ilaç verdi bu şekilde olan var mı hiç neden olmuş olabilir doktor açıklamada yapmadı uyuz biriydi 😒
Bu arada belirtiyim emzirmiyorum mastit olması imkansız yani sütümde yok
Konu hakkında bilgisi olanlar yaşamış olanlar var mı?
