Nilsu20 Benim benegiminde 4 5 aylarında Assiri dökülüyordu bölgesel kellik filan oluştu tamamen kestirdim hem dökülmesin diye hemde saç hepsi bir çıksın diye 7.ayda dökülme normal mi tam olarak bilmiyorum ama kafasinda konak olabilir nefes alması gerekiyor kafa derisinin kontrol edin bı isterseniz.