2balbiranne
Ben bi erkek bebeği doğduğunda hep ona Hamza gibi kuvvetli, Yusuf gibi güzel, Eyüp gibi sabırlı, İdris gibi becerikli, İbrahim gibi cesaretli, Salih gibi akıllı, İsmail gibi teslim, Harun gibi tatlı dilli, Muhammed gibi tüm güzellikleri taşıyan , imanı sağlam bir evlat olsun diye dua ederdim.
şimdi benim oğlum olacak , her ne kadar dilim alışamasa da 😊 ve ben de şaşıp kalmış durumdayım 🤔 kızımda hiç zor olmadı. Hatta çocukken hayalini kurduğum isimdi