Aybarsefeee Kocayanakannesi ben ilk banyosunu bile kendim yaptım sadece annem yanimda oturdu bişey olursa tutmak için. Yapabilirsin kendine güven
Kocayanakannesi Aybarsefeee yorumlardan sonra baya yaparım gibi geldi ama bakalım en kısa zamanda denicem ☺️ teşekkürler 🌸
Kocayanakannesi Nrslaliasaf bende şarkılar söylüyorum oğluma, yavaş yavaş yıkıyorum korkmasın diye ama sırtını yıkama aşamasına geçtiğimde ağlıyor nedense orda ağlamadıysa bu defa da havlusuna sardığımda ağlıyor 🤷♀️
Kocayanakannesi Aryemus_3 evet çok güzel olur anlattığınız gibi, tek yıkamaya iyice alıştıktan sonra deneyebilirim teşekkür ederim 🥰
Bilge_ Kocayanakannesi Yok canım benim için rahat olsun ☺️ yıkayabilirdim de cesaret edemiyordum, sende benim gibisin ama biraz gözümde de büyüyünce cesaret edebildim 😍
Bllmn Kocayanakannesi yine filede oturamıyor yamuluveriyor, elimin biriyle sırtını destekliyorum kolumu sarıyorum daha doğrusu, diğer elimle de köpürtüyorum
Seremet58 Kocayanakannesi hastanede yıkamaya başladım ve hep ben yıkıyorum Eşim evdeyken yardımcı oluyor Ama genelde hep tek yıkıyorum çünkü sabah işte oluyor
Bllmn Kocayanakannesi küçük küçük başladım ben de. Önce kafasını yıkamadım sadece vücut sırtı köpüklü falan kaldı😁 sonrakilerde geliştirdim kendimi 😛