Bende 4 aydan beri veriyorum kızım 5 aylık ve artık öğün olarak vermeye başladım çok şükür ne versem yiyor. 3 gün kuralına uyarak tadım yaptırdım ama sıkıntısı olmayınca vermeye başladım yoğurtla başladım ben şuan çok güzel yoğurt yiyor mesela. Mama ile beslendiği için erken başlamak bana daha mantıklı geldi doktorumun önerisiyle başladım. Sizde uzman bi görüş alabilirsiniz.