Ayse0403_Uygar Selam Anneler benim 5.5 aylik bir oglum var emziriyorum ve burnum tikali grip oluyorum galiba acaba soguk alginligi ilaci Aferin icsem zarari olurmu.
Ruyamm Ayse0403_Uygar ben içtim hatta antibiyotik bile içtim doktor gözlemle bebeğini dedi ama sende doktora gidip içsen daha iyi olur