Merve6135 Merhaba lohusalıhım dün bitti kanamam 30gun surmustu bugun de kanama tekrardan basladu karnında agrıyor adet mı oluyorum acaba cok erken degul mı bugun doktor kontolum vardı sorucam ama basına gelen var mı
PortakalKokulum Merve6135 benim tam 72 gün loğusa kanamam sürdü bi on gün durdu so ra da adetimbasladı on aylık oğlum her ay oluyorum. Oluyo byle seyler evet. 2-3 ay cok yogun oluyo sonra düzeliyo merak etmeyin. Tabi siz yüne doktorunuzu ihmal etmeyin
Aysukk Merve6135 bende aynı oldum kırkım cıktı 41 de adet kanamam başladı (lohusayken oyle kanamam olmamıstı hep lekeydi)hatta adetim başlayınca sonunda spiral taktırdım adetim gecti on gun sonra tekrar oldu sonra kırk gun hiç kanamam olmadı
Merve6135 PortakalKokulum doktorum 40ın cıkınca kontrole gel demısyı zaten bende tam bugun adet oldum bakalım ne diyecek
Mutluluk Merve6135 benim 35 gün sürdü kanamam ama son 10 günü çok çok azdı arada gelmiyordu bile 2 haftaya kalmadan tekrar adet döngüsü başlamıştı