Kızlar 33 gündür doğum yaptım sezaryenle bu bi kaç gündür aşırı kanamam var şu gibi resmen afedersiniz böyle et parçacıklı gibi adet mi oldum noldu bilmiyorum bi kadar kanama neden ilk doğumum tecrubesisim bilenler aydinlatabilir mi çok kanamam var çünkü ve parcaparca