Kızlar hepinize merhaba , 1 yaşında oğlum var ve ben 2 aylık hamileyim bu zamana kadar oğlumu emzirdim ancak 3 gün oldu sütten kestim çünkü emzirdikçe yemekten uzaklaştı ve asla bişey yediremiyorum bu sebepten kilo alımı çok yavaşladı. Benim sorunum şu emzirmediğim için göğüslerim aşırı şekilde şişti ve çok fazla ağrım var kollarımı hareket ettiremez oldum , sizlerin bildiği göğsümdeki sütü azaltmak bu ağrıları hafifletmek için bi yöntem var mı acaba ? Artık gerçekten dayanılmayacak bi hale geldi ağrılarım su gibi ter dökmeye başladım 😞