Merhaba anneler benim oğlum şuan 13 aylık bir yaşına girdiğinde aynı sizin bahsettiğiniz gibiydi.İştahsız, ağlak, sürekli beni istiyordu. Bu ay yürümeye başladı ve birden acayip gelişim gösterdi artık çoğu hayvanı vs gösterebiliyor yapamadığı hareketleri yapmaya başladı, sanki beni daha iyi anlıyor artık. Şuan 13 aylık ve normale dönmüş durumda iştahı keyfi vs. Yalnızca odasını ayırdım ben bu ay ondan çok sık kalkmaya başladı. Bunlarda geçecek inşallah 🙏🏼 Ümitsizliğe kapılmayın :)