Merhaba sevgili anneler 🌸
Biz dünyaya geleli 7.5 ay oldu ek gıda surecimiz pek parlak geçmedi; ilk tadimlar , pureler derken corbalara gectik ve ne olduysa artik ağzına kaşık sokturmuyor zorladım olmadi, serbest biraktim vermedim hiç olmadi😣 simdiyse parmagimla yedirebildigim kadar veriyorum (oda parmagimda durabilecek kivamda katilikta ) lakin ne yogurt ne corba veremiyorum ..Şimdi 2 haftadir devam eden kaşık reddine karsilik BLW ye gecmek mantikli olurmu birde bu işi nasıl yapabilirim ? Kendini doyurabilir mi ? Simdi azda olsa parmagimla biseyler yediriyorum. Blw de kendini doyurabilirmi endiselerim var ?
Buyrun hanımlar , 😌 Tavsiyelerinizi paylasmaniz benim için önemli vakit ayirmaniz icinde ayrica teşekkür ederim ✋😅