ayis Zeynocemre Hadi ya neden üzüldüm yani bende kremleri hepsini denedim bi o iyi geldi valla ondan yazdım yani 😟😟
Brnkrm AsilDorukAnnesi trosty ve fito kullandım. Fito pişik önleyici pişik olduktan sonra pek fayda etmez trosty kullanabilirsin. Çok pişik olduysa o da geçirmez ama. Zeytinyağınıyakıp sürüyorum iyi geliyo.
AsilDorukAnnesi Brnkrm trosty için internette sürülen bölgenin açık kalması hava alması gerek yazıyo nasıl yapmıştınız bezlemeye devam ettiniz mi
Brnkrm AsilDorukAnnesi evet sürüp bezini takıyordum ben. Hametan filanda iyi gelebilir. ama en iyisi sudocrem çok etkili . Bi de yıkamak. Ilık suyla yıkayıp sudocremi sürseniz sabaha baya iyileşmiş oluyo.
AsilDorukAnnesi Brnkrm doğuğundan beri sudocrem kullanıyorum sadece pamuklu suyla siliyorum yinede pişik oldu gece fazla bekledi sanırım bez 🤷🏼♀️