Doğum yapalı 23 gün oldu çok dikkat ettim baticonu fön makinesini eksik etmedim dikişlerim düştü elimle hametan sürerken hissediyordum hep yan oturdum iyileştim diye sevinirken ayna ile bakayım dedim bakmaz olaydım vajina kocaman kara delik, az bacaklarımı araladım bari onu yapmasaydım vajina giriş kısmı ayrık duruyor dikişi de tutmamış iyice geniş duruyor benden kaynaklı mı yoksa doktorun dikişinden mi bilemedim😭
Sizlerde durum nasıl oldu o giriş kısmı kendi kendine tutar mı a dostlar moralim çok bozuldu lahusalığı niye büyütüyorlar derdim anladım bide süt olsun diye onu ye bunu ye normal doğum sonrası resmen dümdüz gelmiştim 20 günde 2 kilo almışım çocuğuma değer ama lohusa psikolojisi diye bişey varmış gerçekten 😔