Kızlar selam ben malesef işe başladım ama şimdilik biraz evden biraz ofisten şeklinde ilerliyoruz. Genelde evdeyim sorun yok ama iki gündür yoğunum ve 4-5 saat ofiste geçirmek zorunda kaldım. Sağdığım sütleri kaşıkla, biberonla, şırıngayla denedi annem kesinlikle içmiyo ben gelene kadar aç kalıyor. Lütfen çözüm bulalım birlikte (annem bir ay bende sonrası ne olacak bu virüs ortamında bakıcıda istemiyorum napıcam bilmiyorum 🤷♀️ stres stres stres😢 )