Esinim Bizalıştırdık tabi küçükken kolayıma geliyordu yesin diye verdim eline. Şimdi 3,5 yaşında telefon çok istiyor ama baba işe götürdü diyorum saklıyorum.. tv karşısında yiyoruz. Kalabalık olunca mutfakta masada yiyor.. baba gelince telefon hep istiyor.. bebeğe yemek yedirmek yerine beraber yemek lazım o kendi tabağından siz kendi tabağınıZdan