Merhabalar ikizlerim 33haftalık doğdular 10 gün küvezde kaldılar şuan 21 günlükler.Süt sağıp biberonla besliyorum doktorum o şekilde planladı.Ama çaresizim lütfen deneyim li prematüre anneleri yardımcı oun.Oğlum emmeye çok meraklı çok heyecanlı ama çok fazla ağzına süt çekiyor yutamadığı için çektiğinin yarısını dışarı çıkartıyor.Wee baby bebedor tarzında biberonlar kullanmamı istediler çenesi yorulmasın diye ama çok çekiyor yavaş akışlı lansinoh ve evde bulunan paşabahçenin biberonunu denedim yine aynı yarısı dışarı akıyor.fazla koyunca emmiyor fazlasını.Çok çaresiz kaldım Prematürelere önerdiğiniz biberon var mı?