Sumeyraaaaaaa Sizce bebekler kac aylıkken oturtulmalı ve ek gıdaya gecilmeli ben 6 ay diye biliyorum ama bicol yerde bes aylıkken oturtuldugunu gordum dort aylıkken ek gıdaya gecildigini gordum
Ikrazumra19 Sumeyraaaaaaa ek gidaya 6.ayda gecilmeli ama biz bugun 4 aylik olduk ve ilk defa 2 dakika oturtup fotograf cektim
Sumeyraaaaaaa Ikrazumra19 zaten onlara gore buyutmekten bahsetmedim bebek heryerde bebek dogrumudur diye soylemistim