Acemi 13 gün oldu doğum yapalı dikişlerim hala düşmedi. Üstüne bir de bir tanesi açılmış iltihap olmuş acısı,agrısı çok fazla. Kaç günde düşmeli dikişler bir de agrısı azalsın diye Parol içsem bebeğime zararı olur mu
Elifffff Acemi valla canım benimki 1 ay 40 gün içinde düştü. Sızlamasi hala oluyor ıllaki. Parol benim doktorum vermişti içebilirsin diye ama genede danış istersen