Merhaba kızlar . Bebeğim 50 günlük doğduğu günden beri aşırı derece de sıçrıyor büyüdükçe hareketleri de büyüyor sanki ve öyle bi sıçrıyor ki yüksekten düşüyormuş gibi ve sonra uyanıp ağlamaya başlıyor . Doktora sordum refleks vs bişeyler dedi ama alakası yok. Bununla ilgili dua vs bilen var mı ?