Nurbebeyimnur Canim bence hic bir zarari yok.icinde katkisi bile yok.sadece vitamin deposu..Nestle, Heinz, Bebi markali mamalari denedim.ve cokta memnun kaldim..ilk onceleri bir kere kasik mama yiyordu.simdi artik 3ogun yediriyorum.hem kasik mama, hem corba gibi.