15 günlük kızım var, normalde 2 saatte bir kendim uyandırıp emzirirdim sütüm iyiydi ama son 3 gündür mastit oldum Doktor o göğsünü emzirme dedi onu sağarak veriyorum diğer göğsümü emziriyorum ama 2 gündür 1 saat arayla uyanıyo 20 dk emdikten sonra tekrar ağlamaya başlıyo parmaklarını emiyo meme arıyo ,sütüm yetmiyo mu sizce 😏