Sevdaalp Mide bulantısı karın agrisi burun akıntısı ara ara tıkanması halsizlik ve kas ağrıları bogaz agrisi bunlar soğuk algınlığı mi yoksa covit mi belirtisi oluyor covite yakalananlar nasıl belirtiler vardı lütfen yazarmisiniz
AlpTunayinannesi Sevdaalp bilmiyorum ama en belirgin özelliği tat, yüksek ateş, eklem ağrısı ve nefes darlığı diye biliyorum
LiTeraRy Sevdaalp 3 gun once bende birden boyle uyandim burun akintisi vucud agrisi bogaz agrisi ishal hepsi vardi korktum ve hemen test yaptrdim Allaha sukur negatif cikti bugunde oksuruge cevirdi evde adacayi ihlamur nanelimon parol ne bulursam yiyip iciyorum biraz daha iyiyim bilemiyorum bence en kesinj test yaptirin Allah korusun bebeginizde varmis benimkide 7 aylik anneme biraktim gittim korka korka 🤦♀️
Ceren2802 Sevdaalp bunların hepsi korona belirtileri elbette yüksek ateş yada tat koku kaybı olacak diye bir kayde yok herkeste farklı semptomlar gösterebilir gidip test yaptirmazda yarar var evin içinde maskesiz dolasmamanizi tavsiye ederim geçmiş olsun
Yelizisz Sevdaalp valla bende bu tüm belirtiler vardı lahusayım ve soğuk karpuz yemiştim onun etkisidir dediler ama test sonucum pozitif çıktı ne olur ne olmaz test yaptırın
Sevdaalp 1.5 yasinda oğlum var korkuyorum hastaneye gitmeye boğaz agrım ve ishal de başladı lütf en bilgisi olan biraz yardım etsin
Sevdaalp AlpTunayinannesi bu dediklerinizden. Sadece vücudum agriyor bacaklarım dizlerim omuzlarım sırtım
Betulersy Bi test yaptırmanda fayda var eklem agrısı sırt agrısı baş agrısı cok oluyo diyorlar ama iyi hissediyosan kendini tedbirli ol yine ama bekle🤷🏻♀️Umarım yazar birileri benim bildiklerim kulaktan dolma
gmzgmz Canim bahişikligi yüksek olan insanlarda ates olmuyor isterseniz Bi gidin cocuk ta küçük Allah korusun bişey olmasın.. Dayımın kızında hiç Bi belirti yoktu evdeki herkes kordona cıktı sonra degişik Bi test yaptılar megerse corona taşiyıcısıymiş
Sevdaalp Yelizisz korkuyorum hem o testi yaptırmaktan hemde bebeğim küçük eegee varsa tedaviyi evde yaptırıyorlar mi hastaneye yatamam çocuğum bende ayrı 5 dk durmuyor
Yelizisz Sevdaalp bunların dışında baş dönmesi halsizlik tat koku alamama burun akıntısı hapşirma boğaz ağırısı ve Ara ara öksürmede vardı
Esmet27 Sevdaalp canım ben geçirdim covid. Bende sırt ağrısı boğaz ağrısı burun tıkanıklığı ve sıtma vardı daha sonra karın ağrısı ishal oldu tomografi çekiyorlar cigerler temizse evd3 tedavi oluyorsun
Yelizisz Sevdaalp valla benim de bebeğim 27 günlük düşünün 🥺 ben özele gittim direk tomografi çektim diğer çubuk testini yaptırmadım eğer durumunuz ağır değilse ayakta durabiliyorsanız eve gönderiyorlar merak etmeyin ilaç yazıp eve yolluyorlar ama siz emzirdiğinizi felan söylerseniz ilaç yazmazlar belki.