CrnAsl Evet benim bebeğimde oldu doktor normal olduğunu hiçbir müdahale yapılmaması gerektiğini hijyenik ve kuru tutup zamanla kanamanın durup kuruyacağını ve el ile kesinlikle ellenmemesi gerektiğini mikroba en eçık bölge olduğunu söyledi