Kızlar bebeğim 4 aylık oldu. Dün kontrolde kilo alımı vs. her şey iyi çıktı. Doktor bu ay bitince tadımlara başla dedi. Sizce erken mi zamanı mı yoksa? Sizlere ne önerdi doktorlarınız? Bir de süt alerjisi olduğu için yoğurtla başlama sebze ver dedi hangilerinden başlamalıyım? Ek gıda alış verişi neler almalıyım tabak, kaşık? Çok soru sordum heyecanlıyım biraz. Doktora da detaylı soramadım bebiş ağladı filan. Burda tecrübeli annelerden fikir almak da iyi hissettiriyor.
bir de dün kontrolde komik bi şey geldi başıma. Oğlumu muayene ederken bebeği bi tutar mısınız dedi bana ben de bebek diye doktorun elini tutmuşum😄20-30 saniye el ele kaldık doktorla ay çok utandım özür diledim 😅 bu da böyle bi anımdır🤣🤣