Melekbebekkkk 19 günlük bebeimin yüzü hep isilik oldu. Emzirirken mislün bez koyuyorum koluma ama neden oldu bu isilik. Bi çözümü bilgisi olan var, mı
Hilalsarem Melekbebekkkk Her bebekte oluyor o. Zamanla geçecek ama yine doktora sor. Krem falan verir.
Kirazanne Melekbebekkkk bu sıcaklarda çok normal ben doktorumuzun tavsiyesiyle doğal gül suyunu pamuğa döküp pamukla siliyorum hemen sönüyor isilikler bir de patates suyu ya da ince kesilmiş patates dilimi nişastasından dolayı geçiriyor doktor söylemişti tavsiye ederim
E3535 Melekbebekkkk benimkinin her yerinde çıktı 🙄sicaktan yapacak birsey yok ince giydirip duş aldir
Gulmrt Melekbebekkkk her gün yıkayın ama iyi kurulayın. Mustelanın isilik gibi yaralar için güzel bi kremi var stelatria ve cicastela hemen geçiriyor geçmiş olsun
Busrajj Melekbebekkkk doktor önemsiz birşey dedi bize hiç birşey yapmasında olur ama çok istersen arada bir bepanthol sürebilirsin demişti.
Esra3232 Melekbebekkkk bana sadece banyo yaptır dedi doktor başka birşey demedi. Ama sonra yüzü çok kötü oldu bem fotoğraf attım doktora egzama dedi ilaç yazdı onu kullandık geçti hemen ama egzama tekrarlayabilir sonra dedi.
Esilanur Melekbebekkkk sıcaktan canım anne sütünü sür sık sık 1 gün arayla banyo et 3 aya kadar olabiliyo böyle fazla şekilde