Kitapkurdumom Kizlar bebeklerinize balik yağı veriyor musunuz? Veriyorsanız kaç yasinda basladiniz, hangi marka? 15 aylik bebeğime baslasam cok mu erken olur acaba
Ankarali Kitapkurdumom eczacı ve doktorumuz bize yazın vermeyin ağır gelir demişti ekimde başlamayı düşünüyorum 15 aylık benimki de
My_LiFee Kitapkurdumom 25 aylık kızım var 14 aylık oğlum bide geçen ay bir paket kullandim jelibon gibiydi o bitti şimdi Nutrigen kullaniyorum ama sadece oğluma kızımın masallah iştahı yerinde kilosu falan da ama ben iştah veya kilo için vermiyorum ogluma da gece hafta gözünden ameliyat oldu göze OMEGA iyi geliyor diye doktorum kullanmamı söyledi tekrar başladım bende yazın verme taraftarı deyildim ama mecbur
Mom107 Kitapkurdumom balık yağına 1 yaşından sonra dr önerisi ile başladık çünkü çocukların gelişiminde çok önemli balık sezonunda vermiyorum ama balık sezonu bitince günde bir tatlı kaşığı veriyorum möllers kullanıyorum içimi gayet güzel
Esdoel 3 yaşında kızım daha hiç başlamadım çünkü iştahı yerinde doktor kilosuna da boyuna da iyi dedi o yüzden gerek duymadım
melasya Esdoel balık yağı kilo yada boy geride olunca verilmiyo.iki çocuğumunda persentil değerleri çok iyi ama ikisinede veriyorum..omega3 bebekler cocuklar ve hatta yetişkinler için çok gerekli.beyin gelişimi bağışıklık daha birçok sey için.
Kitapkurdumom Ankarali bende bi doktorumuza sorayım, kışa dogru baslasam daha da iyi olur bagisikliga ihtiyac en cok o zaman oluyo
Kitapkurdumom My_LiFee evet bende kilo ve istahi iyide yinede omega acisindan kullanmayi istiyorum. Zeka gelisimine hafızaya cok faydasi var. Ama bisry sormak istedim size, jelibon gibi olani oğlunuz nasil yuttu, bizimki yutamaz sanırım öğürur
My_LiFee Kitapkurdumom jelibon gibi ya canm şeker.sanip önce emiyor ağzında çiğniyor tadı da hoşuna gidince şeker sanıp sürekli istedi
melasya Mom107 bende çocuklarıma möllers veriyorum tuttifuriitti olanı içimi daha fresh agır gelmiyo.1 yas sonrası oğluma cay kaşığı kızıma yemek kaşığı veriyorum.druma yazın vermelimiyim diye sordugumda yaz kıs hiç farketmez balık almadıgı hergün verebilirsnz demişti.
Mom107 Kitapkurdumom tabiki allahtan çok seviyor yanında sebzelerlede destekleyince valla ben bile yiyorum