BartuveArtun Ben bebegime mama+meme gidiyordum sonra tamamen mamaya döndü burdaki önemli olan mamanın içeriği ben 6.ayına kadar sma kullandım daha sonra sma da probiyotikler olmadıgından dolayı rahatsız oldum mama icen cocuklar anne sütü alıp bagışıklıklarını güçlendiremedikleri icin bu cok önemli bu probiyotikler şuan aptamil ve bebelak gold mamasında var 6 ay kullandgım sma yı bıraktım aptamile geçtim ilk zamanlar aptamil kullanmamamın nedeni cok gaz ve kabız yaptıgı söyleyen vardı benim bebegimde ilk 4 ay aşırı gazlı bebek oldugundan aptamil kullanmamıştım bu sefer aptamile geçerken kabız olurmu ki diye düşündüm fakat bebegimde artık büyüyüp hareketlendigi icin gaz yapmadı sizde mama secimlerini icerigine bakarak yapmanızı öneririm