Mom34 ayis kiminin yıllar sürüyormuş ya 2yil filan duydum. Dua edelim de bizimkiler ilk üç aya kadar atlatsin. 🤗
Mom34 Mucizelerveanneleri tek olmak zor ya psikolojikmen çok yıpranmış oluyoruz. Senin bir de iki taneymis Allah yardımcın olsun. Gülben kendi rahatimi da geçtim yavrumun o yüz ifadesine dayanamıyorum böyle acı çekiyor belli kıyamam bebislerimizin hepsine Allah yardım etsin inşallah
Uzaynannesi Mom34 tam olarak ayni durumdayiz 🤦🏼♀️ Sap simplex kullaniyorum tamamiyle cozum olmasada biraz etkisini gordum tavsiye ederim .
Ygtm Gokbayes2018 her beslenmeden sonra nerdeyse kusuyor bazen fıskırtwrak kusuyor.dikmtutunca kusmasınazalıyor gaviskon içirşyorum iyice azaltıyo
Gokbayes2018 Ygtm benımki bazen kusuyor ama bazen uyurken agzına bıseyler geliyor yutmaya calısıyor sanki midesi ekiyor gibi. Bilemiyorum 🤷♀️
Gokbayes2018 Ahhh ahhhh bizde 20 günlüğü. Bu mesajı yazarken hatta bebeğim ıkınıyor hemde ne ıkınma, geceler uc uca koysak 2 saat asla tutmaz uyudugum, zombi gbı geziyorum. Care yok bu gaza bence
Ygtm Gokbayes2018 fıskırtır gibi kusmuyorsa hafif eğimli yatır geçer bizimki baya baya fıskırtarak kusuyor
Boncugum Mom34 relektazı deneyebilirsin ben onunla çözüm buldum 🙏🏻🙏🏻 Valla bizde 7 aylığız yarım saate 1 saate ayakta nedeninide bilmiyorum işin köyğ yanı🤦🏼♀️