[bilinmeyen]
Kırkı çıkana kadar böyle devam edicek kuzum kırkı çıktıktan sonra uykuları düzene giricek sonra bazen atak haftalarında daha huysuz hırçın uykusuz emme reddi gibi şeyler yaşyabilirsin 3. Aydan sonra uykuları tamamen normale dönücek genelde bebekler gündüz çok uyumazlar yada bölük bölük uyuması çok normal herhangi bir sıkıntı yok☺️☺️☺️