Cnsudefne Merhaba 🦋benim bebeğim kabız değil ama kakasını yaparken çok zorlanıyor genelde emerken yapıyor ve adeta memeyle savaşıyor normal mi yaşayan var mı böyle durumlar
Goktug1651 Cnsudefne aynı durum bende de var .kabız degik gaz sornumuz da yok ama ikisinide yaparken kızarıyor ıkınıyor aglıyor emerken rahat cıkardıgını farkettiğimden beri hemen memen veriyorym bilmem iyi mi ediyorum 🥺
RundownMom Popsunda yara, çatlak falan vardır belki. Veya zorlayan bir şey. Sürekli öyleyse bir doktora gösterim olmadı