Bol bol emzirmek öyle 2 saatte bir falan değil ben nerdeyse 15 dk bir emziriyordum gündüzleri geceleri 2 saat i geçmiyordum bebek uyanmıyorsa altını açın topugunu sıkın uyanır. Birde bol bol güneş ısıgı alması lazım bebiş sütünüz yetmiyorsa da mama verebilirsiniz. Ben ilk günleri çok ağladım 3. Gün çıktı sarılıgı ama geçiyor sıkıntı yapma sadece emzir emzir 😊