Benim oğlan 1 yaşında 4 ayına kadar beşiğine koyardım uyurdu kendi kendine ne zaman kayınvalidem ve eşim beşiğini bir kaç kere salladı alıştı. Uyumuyor artık sallanmadan artık o kadar sıkıldım ki yoruldum resmen geceleri kalkıyor uykuya kendi kendine geçemiyor en az 3 saat uyumuyor yoruldum artık bunaldım . Sinirli oluyorum zaten öyle biriyim yardım kızlar siz nasıl uyku eğitimi verdiniz. Sallamayı bıraktınız nasıl yapmalıyım 😩