DerenSevil Bebelac gold kullanıyorum, gaz problemi yaşamadık çok şükür 🙏 bebegim sadece mamayla besleniyor dogdugundan beri.
Ylmzyagmur BusbusveHashas nerde otryrsnz acaba bn humana kullaniyrm bebegim cok az yiyor. Degistrcm siz nerde otryrsnz yakınsa gelip alabilirim.
BusbusveHashas Ylmzyagmur avrupa yakası halıcıoğlundayız, yakınsanız metrobüs durağından teslim edebiliriz
Ylmzyagmur BusbusveHashas bizde avrupa yakasindayizda orası eyüp mu kağıthane tarafimiydi eskiden gaziosmanpaşa da otryrdm .ama şimdi esenyurtta taşındım esim bazen o tarafta çalışıyor .Uzak kalıyor bize yani tskr edrm
Deletedmom348 CemileF Hip combıotıc mı kullanıyorsunuz? Normal hip mi acaba? Birde antikolik bir biberon da çok fayda ediyor
Ylmzyagmur BusbusveHashas yerinj tam olarak bilmiyrm arada otobus kullandigim zaman durak ismi olarak aklimda kldi ondn sasrdm dediğim gibi eskiden olsa gelir alırdm ama şımdı bayaa uzağız tskr edrm