bidunyamutluluk Fundafatma olur tabi ince bişey koyabilirsin sadece yüksek olmadığından emin ol kuzum 🥰
Balkzm_0604 Fundafatma valla canım bilmiyorm doktor kullanma dedi ama kusarsa başı düzde olduğu için çıkarması zor Olmaz mı bana göre hafif yükseklikte kullanılması lazım
Durusumm RaziyeNu hic kullanmadık zaten pek mumkun değil yatagin bi ucunda uyuyor diger ucunda uyanıyor😂
Oznur RaziyeNu 21 aylik hic kullanmadı yastık done done yatiyor cunki yüz üstü yatiyor buda yastığa elverişli olmuyor
Gizemert RaziyeNu 4 ay 6 günlüğüz normalde kullanıyordum bi baktım ki yastıksız daha güzel yatıyor bende bıraktım yastığı
mavisimmm20 RaziyeNu kullanıyorum doktorum kullanmam gerektigini söyledi kusma falan olursa diye 3 buçuk aylık bebegim
Fundafatma Balkzm_0604 vallahi ne.yapicagimizi şaşırdık hayırlısı ile bı buyutseydik elden bı ciksalardi🤣 şöyle bı beş yaş filan
Balkzm_0604 Fundafatma çok istiyorum var ya hemen büyümesini Rabbim sağlıklı şekilde büyütmeyi nasıp etsin 🌸🌸
Fundafatma bidunyamutluluk 💗 teşekkür ederim dünden beri ince kundak bezini katlsdim onda yatiyor sadece yumuşak tutuyor başını yukseltmiyor