Fundafatma bende öyle düşünüyorum ama 2 aylıkken doktora götürdük yastık kullanmayın 1 yaşına kadar kustuğunu geri yutar dedi bende başı düz olunca daha tehlikeli değilmi dedim yok kullanma dedi ama mantık olarak başının biraz yüksekte olması daha iyi bende yüksek olmayan yastık kullanıyorum