Ilknurutku06 ya aynı benim kayınvalidem. Hastanye arkadasım geldi. Her neyse almıs bebegi kucagına emzir diyo. Bende dedim anne dur dedim yarım saat sonra emzircem yeni emzirdim dedm. Böyle aglamaklı aglamaklı konusuyo. Yavrumm diyo annen seni emzirmiyo mu diyo seni aç mı bırakıyo diyo. Yavruuum ahh yavruuum aç yavrum diyo. Doktor geldi kilo fazla vermis biraz dedi basladı ac bu cocuk yemiyo kilo verdi diyo. Ememiyo diyo süt yok diyo. Sancıdan ölüyorum , bayılcam sandım. Çok fena oldum. Anne çok kötüyüm emzircem szcık gecsin dedim Biri arado gelinle hiç kavga yapmadık şimdi yapcaz diyo. Ben emzirsin istiyorm onun canı yanıyomus emzrmiyo diyo . Sonra bende dedim anne dedim neden öyle dedin dedimm. Arkadasma da rezil oldum dedim.
Gitti banyoya kendini kitledi. Ağladı hüngür hüngür. Neden öyle dedm diye. Eve geldik ya kendi cocugu gibi kucagıma vermiyo cocugu. Bakıyorum uzaktan vermiyo.
Sürekli sütün yok cocuk kaşık kadar kaldı diyo. Emziremiyon diyo. Sütü yok diyo . Ah yavruuum diyo sen aç mı kaldın diyo. İyice psikolojim bozuldu. 🙄 yok onu yedircem yok bunu anne diyorum 6 aya kadar sadece anne sütü diyorum. Yok vercekmis yok bilmem ne.
Evde kimseye vermiyo. Gazdan da o anlarmıs , herseyden o anlarmıs. Kızıyorm ne yalan söylim. Bakmaya gelince bakmak yok annem sabaha kadar uyumuyo. O geliyo bakıyo seviyo gidiyo. Sonra diyo babannesi aç bırakmaz onu diyo. Cok üzülüyorum