Arkadaşlar, epidural serzeryanla doğum yapalı 34 gün oldu. Kanamalarım ilk günler yoğundu sonrasında git gide azalmıştınve hatta kahverengi lekeye dönmüştü günlük ped kullanmaya başlamıştım. Ancak 3 gündür çok aşırı yoğun adet kanaması şekilde kanamalarım var. Normal ped kullanamayacak kadar yoğun ve tıpkı adet kanamasının aşırı yoğun hali gibi. Sizce normal mi? Ne kadar sürer? Acil yardım lütfen 🙏🏼🙏🏼