Bebeğim 2 bucuk aylık nerdeyse 1 aydır. Gün icinde ağzını köpürtüyo baloncuk baloncuk tükürük olusuyo dudagında normal mi ?
birde bugün 2 defa denk geldim ilk kez uyurken Tıkanır gibi oldu öksürürdü aynı anda da tek eli sanki elektrik çarpmış gibi birden titredi hızlıca saniyelik sonra durdu. Normal şeyler mi yaşayananız var mı