SerapBayram evet canım kesinlikle lohusalık ve annelik psikolojisi eşim 10 gün boyunca iş çıkışı hep gelirdi görmeye 1 saat görüş vardı o 1 saati ağlayarak geçirirdim valla
Üzülmekten hasta olmuştum hatta ateşim falan çıktı çok kötü oldum serum yedim o gece doktorlar sen çocuğun yanında durma dediler hatta görümcem geldi süt sagdim falan eve gönderdiler beni psikolojim çok bozuldu diye
O daha kötü ondan ayrı bı gece geçirmiştim sürekli ağlamış ememedi biberonu da alamamis
Yani fikkat et kendine üzülme çünkü gene olan sana oluyor canım üzülme