Gokbayes2018 nekadarlık bebeğiniz ? Bizdede var o sivilce ve kızarıklıklardan :( 10 günlükken doktora sormuştum normal yeni doğanda dedi geçer merak etmeyin dedi.ama 1 aylık olduk hala geçme Yok dün doktor muayene sırasında kendi dedi hala geçmemiş olması çocuğun alerjik bünyeye sahip oldugununda belirtisi krem yazacağım diye .siz isterseniz yinede doktorunuza da sorun